Mariëlle Rhijnsburger - Helder bij letselschade

Overslaan en naar inhoud gaan

MAAK KENNIS MET

Mariëlle Rhijnsburger

Wat heeft iemand nu nodig om het leven weer goed op de rit te krijgen? Om die kernvraag draait mijn werk. Ik wil mensen zoveel mogelijk zorgen uit handen nemen, op een moeilijk punt in hun leven. Door actief mee te denken en gerust te stellen: laten zien dat ik er voor ze ben. Want ze hoeven het niet alleen te doen.

Expertise

Icoontje van een gebouw
Bedrijfsongeval
Icoontje van een hond
Letsel door een dier
Icoontje van een koffer
Letselschade ondernemers
Icoontje van een vergrootglas
Second opinion
Icoontje van een auto
Verkeersongeval

"Haar ongeval was een tijd geleden... maar ze had het nog steeds niet goed verwerkt"

Een slachtoffer dat nog nooit een letselschadezaak heeft meegemaakt, denkt al snel: het is toch duidelijk dat die andere partij de schuldige is? Begrijpelijk, maar er ontstaat dikwijls eerst een discussie over de aansprakelijkheid, en daarna over de schadevergoeding. Het duurt dus vaak langer dan je denkt. Ik vind het belangrijk om de juiste verwachtingen te scheppen over een traject. De ene zaak kan binnen een paar maanden zijn afgerond, een andere kan een stuk langer duren.

Ik ben nog steeds alert als iemand zegt ‘Het gaat wel’. Dan vraag ik juist kritisch door. Waarom? Een vrouw die ik bijstond, bleef maar last houden van vermoeidheid en nare dromen. Haar ongeval was een tijd geleden, en ze vond dat het ‘nu wel eens klaar moest zijn’, en haar omgeving vond dat ook. Maar eigenlijk had ze het nog steeds niet goed verwerkt. Gelukkig kwamen we hier samen achter. Ze kreeg gerichte hulp en kon het toen emotioneel afsluiten.