Helder komt bij u op bezoek - Helder bij letselschade

Overslaan en naar inhoud gaan

Helder komt bij u op bezoek

Wie zijn wij en wat kunt u verwachten?

Univé rechtshulp heeft ons gevraagd om binnenkort bij u op bezoek te gaan. In de onderstaande video geven wij u een toelichting van wat u kunt verwachten van dit bezoek. De inhoud van de video is ook verwerkt in de tekst die onder de video staat.

Wie zijn wij?

Wij zijn letselschadejuristen van Helder bij Letselschade. Wij helpen mensen met letsel na een ongeval. Onder andere bij het verhalen van hun schade.

 

Waarom komen wij en niet Univé?

Univé doet in uw regio geen bezoeken en daarom schakelen zij ons in om bij u langs te komen. Univé stuurt ons informatie over uw zaak, zodat we goed voorbereid zijn.

 

Wat kunt u verwachten?

Binnenkort komt een letselschadejurist van Helder bij Letselschade bij u langs. Meestal komt er ook een schaderegelaar. Dit is iemand die namens de verzekeraar van de tegenpartij langskomt om de schade in kaart te brengen.

Wij zullen altijd eerder aanwezig zijn dan de schaderegelaar om nog even persoonlijk kennis te maken, het gesprek voor te bespreken en uw vragen te beantwoorden. Tijdens het gesprek zijn wij er voor u; om u te ondersteunen waar nodig en om voor uw belangen op te komen.

 

Wat is het doel van het bezoek?

U heeft letsel en daardoor schade. Het is daarom belangrijk om met elkaar om de tafel te zitten om uw schade goed te kunnen regelen en u zo goed mogelijk verder te helpen.

Het doel van het gesprek is om met elkaar kennis te maken en te bekijken hoe we u kunnen helpen. Het gesprek is een mooi moment om uw kant van het verhaal te vertellen en wat het ongeval voor impact op uw leven heeft. Tijdens het gesprek zullen we het hebben over het ongeval, hoe uw leven er sindsdien uitziet en hoe het er voor het ongeval uit zag. Er worden dus veel en soms ook persoonlijke vragen gesteld. Dit doen we om uw schade goed in kaart te kunnen brengen. Dit kan soms confronterend zijn. Wij zijn erbij om u hierbij te helpen en ondersteunen. Ook zijn wij erbij om het gesprek soepel te laten verlopen, wat gelukkig eigenlijk altijd het geval is.

 

Wie komt er nog meer?

Meestal komt er ook een schaderegelaar. Dit is iemand die namens de verzekeraar van de tegenpartij langskomt om de schade in kaart te brengen. Als er inderdaad een schaderegelaar langskomt, dan weet u dit al bij het maken van de afspraak. Wij zullen altijd bij dit gesprek aanwezig zijn om u te ondersteunen en voor uw belangen op te komen. Ook zullen wij altijd eerder aanwezig zijn dan de schaderegelaar. Zodat we eerst even kennis kunnen maken met elkaar, het gesprek kunnen voorbespreken en uw vragen kunnen beantwoorden.

 

Hoe gaat het verder na het bezoek?

Na het bezoek maakt de schaderegelaar een verslag van het gesprek. Hier kunt u nog op reageren. Ook geven wij een terugkoppeling aan uw behandelaar van Univé. Zo is uw behandelaar op de hoogte van wat besproken is. Daarna dragen we uw dossier weer over aan Univé. De behandelaar van Univé behandelt uw dossier weer verder.

 

Waar kunt u met vragen terecht?

Als u voor, tijdens of na het bezoek vragen heeft, dan kunt u hiervoor bij ons terecht. Dit kan via e-mail info@helderdossier.nl of telefonisch op 085 130 21 69. Zodra we het rapport aan Univé hebben gestuurd, pakken zij uw dossier weer op en kunt u gewoon weer bij uw behandelaar van Univé terecht voor vragen.

Wie is Helder?