Second opinion bij letselschade - Helder bij letselschade

Overslaan en naar inhoud gaan
Blogs
Verhalen

HOE ZIT HET?

Een Heldere second opinion bij letselschade

Stel: je hebt een letselschadezaak lopen, maar je belangenbehartiger komt afspraken niet na, hij belt niet terug en je moet lang op een reactie wachten. Daarnaast ontbreekt de regie in je zaak. Je weet dus niet waar je aan toe bent. Of misschien kreeg je een voorstel van de verzekeraar en weet je niet of dat wel een goed voorstel is? Is het wel verstandig om akkoord te gaan?

Wat is een second opinion?

Bijna dagelijks worden we gebeld door mensen met deze vragen. Het antwoord? Laat een second opinion uitvoeren door Helder bij Letselschade. Een second opinion betekent letterlijk ´tweede mening´. Wij geven onze professionele mening over de zaak die je hebt lopen. Hoe dat in zijn werk gaat?

  • Je belt of mailt ons en stuurt eventueel alvast wat informatie toe.
  • We komen bij je langs voor een gratis kennismaking en bespreken je dossier.
  • We analyseren waar het mis gaat en waarom je niet tevreden bent.
  • We adviseren je over de mogelijkheden.
  • De keuze is aan jou: je stapt over naar Helder bij Letselschade of je blijft bij je huidige belangenbehartiger.

 

Waarom een second opinion?

De experts van Helder bij Letselschade zijn gespecialiseerd in het oplossen van problemen. Daarom weten we direct waarom je zaak niet goed loopt en brengen we deze samen met jou tot een goed einde.

“Wij nemen echt de tijd voor je en je bent bij ons geen nummer.”

“Wij nemen echt de tijd voor je en je bent bij ons geen nummer.”

 

Communicatie

Bijna altijd zit het probleem in de communicatie. Moeilijke taal, alles per brief en als je een vraag hebt, kun je die pas stellen nadat je een telefoongesprek ingepland hebt met de secretaresse.

  • Wij doen dat anders. Via WhatsApp, e-mail of telefonisch zijn we namelijk altijd goed bereikbaar.
  • Je staat rechtstreeks in contact met je belangenbehartiger: geen keuzemenu’s of telefonistes.
  • Wij nemen echt de tijd voor je en je bent bij ons geen nummer.

Het communicatieprobleem zit ook vaak tussen je belangenbehartiger en de verzekeraar. Als belangenbehartiger moet je de verzekeraar zover krijgen dat zij meewerken aan een optimale oplossing voor je problemen. Vaak zien we dat er dan ruzie ontstaat, of dat een belangenbehartiger niet goed in staat is om je problemen duidelijk uit te leggen.

 

 

Experts in vertaling van je problemen

Bij Helder zijn we juist experts in het vertalen van je problemen naar de verzekeraar. We zijn hard op de inhoud, maar zacht op de relatie. We leggen uit waar je echt behoefte aan hebt: een reële en duurzame oplossing. Daar heeft uiteindelijk iedereen baat bij. Daarom krijgen we de verzekeraar vrijwel altijd mee in onze voorgestelde oplossingen. Als dat een keer niet het geval is, gaan we samen met jou op zoek naar een goed alternatief.

 

 

Vraag ons om een second opinion!

Een second opinion is altijd gratis. Het is altijd in je voordeel om ons naar je zaak te laten kijken. Bekijk onze pagina over second opinion en neem gerust contact met ons op!